SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ HİZMETLERİ

Facebook, Instagram, Youtube, Twitter ve Linkedin gibi sosyal medya mecraları kişilerin ve kurumların kendi içeriklerini ürettikleri, tanıtımlarını yaptıkları, hedef kitlelerine seslerini ulaştırdıkları dijital platformlardır.

Başarılı olmak, sosyal medya yönetimi konusunda uzman bir ekip sayesinde mümkündür. Facebook, Instagram, Youtube gibi sosyal medya mecraları herkesin kullandığı ve kolay yönetilebilir mecralar gibi görünse de profesyonel olarak yönetilmedikleri takdirde markanıza yarar sağlamaktan çok zarar verir. Bu bağlamda iyi hazırlanmış bir sosyal medya stratejisi bütçenizin de doğru yönetilmesi anlamına gelir.

Sosyal Medya YÖNETİMİ

Hedef kitlenizi oluşturmak ve onlarla doğru iletişime geçmek için gerekli stratejileri oluşturuyoruz.

SOSYAL MEDYA REKLAMLARI

Ürünlerinizi internet üzerinden satış yapmanıza imkân tanıyan web yazılım sistemleridir. Sosyal medya reklamlarınızı doğru kitleye uygun bütçeyle kurgulayıp yayına alıyoruz.

İÇERİK OLUŞTUMA & PAYLAŞIMI

İnstagram, Facebook ve diğer tüm sosyal medya platformlarında yapılacak paylaşımları firmanıza özel müşterilerinize hitap edecek şekilde hazırlıyoruz.

TİCARET ARTIK SOSYAL MEDYA'DA...

Sosyal Medya Yönetimi İle Markanızı, Bilinirliğinizi Güçlendirin!

INFLUENCER MARKETING

Özel istek ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda, özel olarak tasarlanan sosyal medyada popüler isimlerle şirketinizi temsilen konuşuyor uygun bir içerik üretimi ile pazarlamada yardımcı oluyoruz.

RAPORLAMA VE ANALİZ

Sosyal medya raporları nereden nereye geldiğinizi ortaya çıkaran önemli belgelerdir. Bütçe raporu, kitle erişim raporu, satışa dönen kampanya raporları ile sosyal medyadaki durumunuzu ortaya çıkarıyoruz.

TOPLULUK YÖNETİMİ

Markanızın sosyal medya hesaplarında takipçilerinizi çoğaltmak için sizin için özel stratejiler belirliyoruz. Stratejileri belirledikten sonra onayınız ile hayata uygulamaya geçiriyoruz.

ÖZEL STRATEJİ GELİŞTİRME

Sosyal medya raporlama ve analiz aşamasını bitirdikten sonra sosyal medya yönetim ekibimiz firmanıza ve projenize özel kapsamlı bir sosyal stratejik yönetim haritasını sizlere sunuyoruz.

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya yönetimi, dijital dünyada kendini var edebilmek ve dönüşümü artırmak için kilit noktalardan birisidir. Google’dan başlayarak web sitemizi kurmalı ve bunlara göre optimize etmeliyiz. Youtube, Google’dan sonra en çok talep gören ikinci arama motorudur. Youtube’da mutlaka kanalımız olması gerekir. Eğer bir üreticiysek üretme sürecimizi, ürünlerimizi teker teker youtube’a aktarmalıyız. Kurumsal olarak instagram, linkedin, pinterest gibi bütün kanalları kullanmalı ve faaliyetlerimizi bu mecralara aktarmalıyız.  Günlük, haftalık ve aylık olarak planlamalarımızı gerçekleştirmeliyiz.

Bir marka özel günler dışında kendi özel gündemlerini/özel günlerini de yaratmalıdır. Bu özel günlerde kampanyalar, indirimler, promosyonlar veya özel videolar hazırlayabilir. Gamification önemlidir. Gamification vasıtasıyla instagramdan anketler, youtube’da özel videolar hazırlayabilir, röportajlar yapabilir ve kullanıcıları oyun metodlarıyla kendinize çekebilirsiniz. Bu, sitenize etkileşim sağlar, yeni müşteriler kazandırır ve dönüşümünüzü artırır.

Sosyal medya yönetimi tek kanaldan olmaz. Tüm mecralardan ortak hareket gerektirir. Organik dönüşüm için bu gereklidir. Kurumsal dilimizi pekiştirmemiz ve bir motto yaratmamız gerekir. Bu motto tüm sosyal mecralarda bizim yanımızda olmalı ve bizle özdeşleşmeli.

UFAK NOTLAR

meta

Sosyal medya yönetimi, sayfa ve hesapların nasıl kullanılması gerektiğini insanlara gösteren bir unsurdur. Hesaplar kullanılırken hangi yolların kullanılacağını ve acil durumlarda hangi yöntemlere başvurulacağını göstermektedir.

Marka yönetiminin nasıl yapılması gerektiğini ve tüm bunların uyumlu bir şekilde yönetilmesi gibi durumlara verilen isimdir.

Günümüz teknolojisinde sosyal medyanın güçlü bir yeri ve işlevi vardır. Sosyal medya en önemli pazarlama stratejilerinden biri olarak da kabul edilebilir.

Günümüz yaşam şartları sebebiyle insanlar, boş vakitlerinde teknolojiye daha da ilgili olmuşlardır. İnsanların sosyal medyaya olan ilgisi daha da çoğalmıştır. Dolayısıyla sosyal medya yönetimi bir meslek haline gelmiştir. Sosyal medyanın önemi zaman geçtikçe artmaya devam etmektedir.

başarılı bir yönetim ile zirvede yer alın...

Tıklama web sitemize insan getirebilir ama bizim için 1 milyon kişi değil onun ne kadarının kullanıcıya dönüştüğü önemlidir. 

Web trafiği artarsa o işe meraklı insanlar işbirliği için dönmeye başlar. Bu web trafiğini sağlamak içinse stratejimizi belirleyen pazarlama ögelerine odaklanmalıyız. Tasarım dili önemli bir faktördür.  Tasarım hayatı değiştirebilir ve dönüşüm oranını yükseltebilir. Kullandığımız fontlar, renkler, figürler bu noktada önemli etkiye sahiptir. Örneğin google fonts bu işin mühendisliğini iyi yapmaktadır. Herkesin kullandığı görselleri kullanmak çözüm değildir. Meta olarak size özel fontlar oluşturup ve sitenizi özgün kılmalıyız.

Dil ve sürdürülebilirlik, doğru planlamayla paralel gitmelidir. Belirli hedefler koymalı ve onlar için doğru süreler tanımalıyız. Hedefimize uygun ilerlemeler bizim için doğru adımlardır. Web sitenizde blog yazmak, içeriklerinizle ilgili blog yazıları paylaşmak önemlidir. Bu blog yazıları hem içeriğimize ilgiyi artırır hem de trafik sağlayarak bize yeni kullanıcılar kazandırır. Linkedin kurumsal olarak çok etkili bir kanaldır ve orada özellikle işimizle ve içeriklerimizle ilgili geniş bir network kurabilir, global anlamda doğru kanallara ulaşabilir ve reklam ağımızı geniş tutabiliriz. Bahsettiğimiz gibi, Twitter, Facebook, İnstagram, Youtube, Pinterest gibi mecralardan ortak ve planlı şekilde hareket etmeliyiz.

sosyal

  • Profil ve kapak görsellerinin özgün ve dikkat çekici bir şekilde hedef kitlenize uygun tasarlanması,
  • Biyografi, telefon, web sitesi, telefon numarası gibi bilgilerin düzenlenmesi,
  • Hedef kitle analizlerin yapılması (Yaş, Lokasyon, Cinsiyet, İlgi Alanları),
  • Doğal takipçi için özel stratejilerinin belirlenmesi,

medya

  • Sponsorlu paylaşımlar için hedef kitlenize uygun kampanyaların oluşturulması,
  • Gerekli reklam pixel kodlarının yerleştirilmesi,
  • Markanıza özgün yaratıcı ve dikkat çekici profesyonel özgün metin ve tasarımların oluşturulması,
  • Resmi tatiller, bayramlar ve özel günlere özel tasarım ve metinler,

yönetİMİ

  • Satışlarınızı doğrudan direkt olarak artıracak içerikler,
  • Yarışmalar ve etkinliklerin düzenlemesi,
  • Hazırlanan içeriklerin en çok etkileşime ulaşabileceği zamanda paylaşılması,
  • Yorum moderasyonunun sağlanması,
  • Aralıklı dönemlerde raporlamaların ve rakip analizlerinin yapılması,

SIK SORULAN SORULAR

Tüm merak ettiklerinizi aşağıdaki sorular içinde bulabilirsiniz

Kurumsal markalarınızın, işletme hesaplarınızın sosyal mecra platformlarında nasıl ve ne şekilde kullanılması gerektiğini, vermiş olduğunuz hizmetleri veya ürünleri daha fazla hitap etmesi gereken kitleye doğru bir dille profesyonel bir şekilde yapılan çalışmaların tümüne kurumsal sosyal medya yönetimi denir.

Cevap kısa ve öz. İtibarınız için. Kurumunuz ne kadar büyük olsa da bunu kitlelere doğru aktarmak işlerinizi büyütecek ve müşterilerinize güven verecektir.

Türkiye 2022 yılının açıklanan verilerine göre, 85 milyon nüfusa sahip ve ülkemizde aktif 57 milyon aktif sosyal medya kullanıcısı bulunmaktadır. Sosyal medya kullanıcıları, günün ortalama 2 saat 48 dakikasını sosyal medyada dolaşarak, platformlarında aktif olur. ,

Sosyal medyanızın yönetimini  profesyonel ekiplere bırakarak sponsorlu reklamlar verirseniz, 57 milyon insanın sadece hedef kitlenize özel reklamlarınız ve, paylaşımlarınızla hizmetlerinizi duyurmanız, ürünlerinizi duyurmanız ve marka itibarınızı arttırmanız mümkün olacaktır.

Bütçeye sosyal medy yönetim ekibimizin ilk analiz sonrası sizlere geri dönüşünde bütçe belirleniyor. Firmanızın sosyal medyadaki mevcut durumu bütçeyi belirliyor. Reklam dönüşümlerinden beklenti oranınız bütçenizi belirleyici en temel etken olacaktır. Meta olarak başlangıç reklam bütçesi belirleyip size sunuyoruz. Onayınız ile birlikte reklam setlerini oluşturmaya başlıyor ve reklamlarınızı yayına alıyoruz.

Bunun için öncelikle işletmenizin hangi sosyal mecralarda daha etkili ve verimli sonuçlar elde edeceğini analiz etmemiz gerekir. Örneğin; Facebook, hangi sektör ve iş türünde olursa olsun tüm işletmelerin bulunması gereken bir ağdır. Hedef kitleye erişmenin en kolay olduğu, bütçe açısından da en verimli sonuçların alınabileceği bir yerdir. Bu açıdan Facebook birinci seçenek olmalıdır.

Diğer sosyal medya kanallarını analiz edersek; Instagram, butik satış yapan e-ticaret girişimcileri için harika bir platformdur. Ödeme yöntemlerinin de kolaylaşması ile kolayca ürünlerinizi Instagram üzerinden dünyaya pazarlayabilirsiniz. Özellikle kadınlara yönelik ürün grupları, lüks tüketim ürünleri gibi alanlarda hizmet veren şirketler ve kişiler için akıllı bir tercihtir.

Linkedin gibi iş dünyasını buluşturan bir sosyal medya platformu, marka itibarını güçlendirmek isteyen şirketlerin ilk tercihi olmalıdır. Kurumsal yönünüzü ortaya çıkaran, yeni iş ortakları elde etmenizi sağlayan Linkedin ile dijital dünyaya açılabilirsiniz.

Meta Sosyal Medya Ajansı olarak, şirketinize en uygun platformlarda olmanızı sağlıyor ve her mecraya uygun dijital reklam ve pazarlama çözümleri sunuyoruz.

Ülkemizde olduğu gibi dünyanın pek çok yerinde de sosyal medya stratejisi ve yönetimi işlemleri bu işin uzmanları tarafından yapılmaktadır. Çünkü profesyonel bir sosyal medya yönetimi ekip işidir. Meta olarak işimize saygı duyuyoruz ve en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Her zaman daha iyi olmak için iyi bir ekip olması gerekiyor. Biz ekibimize güveniyoruz sizlerinde kaliteli bir hizmet almanız için Meta artık Türkiye’de…

Sosyal Medya Desteği hizmetimiz ile hesaplarınızı kurumsal bir şekilde oluşturarak gerekli düzenlemeler tarafımızca yapılır, hesapların güvenliği alınarak size teslim edilir.

Meta sosyal medya

Performans ve sonuç odaklı yönetimimizle markanızın vitrinini yeniden dizayn ediyoruz!